Lördagens Oväntade Festligheter

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade planerat...
Planen var att gå ut med Ida. Men det sket sig, inte så förvånad faktiskt...
Istället festade jag med Eskil, Jonas, Henke och några till. Kommer int ihåg namnen på alla. Vi började hos Eskil, vilket känndes lite skummt. Har inte varit inne i lägenheten sen jag och Sara hämtade mina möbler för lite mer än 2½ år sen. Helt sjukt att det redan har gått 3 år. Allt står på samma ställen, bara kommit till lite få nya grejer.

Kvällen blev iallafall lyckad!
Vi spelade något typ ölspel, som självklart gick ut på att dricka mycket. Blev tagna en del kort, men dom blev lite sådär. Tror jag måste byta kameran. Alla tjejer utom jag gick tidigare till Rickads, så jag och grabbarna gick lite senare. Vi hade riktigt roligt på vägen.
Vi fick stå i kö för att komma in på Rickads? Hur konstigt är inte det?! Enda gången jag stått i kö där var på Juldagen för 2 år sen. Vi dansade och hade kul. Jag träffade även en kille från högstadiet, han är två år yngre och kom ihåg både mitt förnman och efternamn. Själv fick jag stå länge och fundera på vad han heter. 
     

     

     

Fler bilder finns som vanligt på Facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0