Är glad... men ändå inte.

Jag fick veta häromdagen att min kusin Björn och hans tjej ska ha barn. Det är dock ganska tidigt ännu och inget är väl helt bestämt ännu tydligen. Men jag tror nog dom kommer behålla barnet. Kul för dom tänkte jag, lite förvånad bara.

Sen idag fick jag veta att min kusin Daniel ska bli pappa nån gång i sommar. Kul. Trodde dom skulle ha skaffat det tidigare, men det gjorde dom inte. Det förvånade mig inte att dom ska ha barn.

Fick även veta att min Jessica ska ha barn i Juli!! Det kom väl lite mer som en chock, men inget förvånar mig vad gäller henne.

Allvarligt?! Finns det någon av mina kusiner som inte ska ha barn?! En har redan barn, en jättesöt son, och 3 ska ha barn i sommar!
Jag vill också ha barn, eller åtminstone planer på det. Men nej! inte ens en kille så långt jag kan se... Man har ju mått bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0