Dagen i Sthlm

Idag har jag varit i Stan och shoppat då. Det var jag, Lisa och Sara. Lisa och Sara hittade lite smått och gott.  Jag hittade inte så mycket, köpte lite smink och ett halsband. Hittade dock lite småsaker till lägenheten. Men det får vänta.

Jag skulle egentligen följt med hem till Sara och ätit middag. Men jag blev så jävla trött och fick så ont i huvudet. Jag somade tom på tåget hem! Jag brukar aldrig sova på tåget, inte ens efter att jag varit ute o festat till kl5 på morgonen. Är fortfarande trött och har ont i huvudet.. så något är det med mig.

Bara jag inte blir mer förkyld igen, jag ska ju jobba i helgen och sen på måndag är det ju nyår. Jag får verkligen inte bli sjuk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0