Fullspäckat schema!

Nu händer det ganska mycket i några dagar...

Imorgon ska jag och Lisa åka och tatuera oss! =)
Sen kl 18.00 ska vi vara på Rickards för att gå på Julbord med jobbet. Det ska bli kul. Har inte gått på Julbord med dom förut, har inte fått eller inte kunnat tidigare.

På Onsdag ska jag jobba 9-18 och då ska vi baka pepparkakor!! Ska bli så roligt! Men det lär väl mest bli jag och Lisa som gör allt jobb har jag en kännsla av...
Måste även försöka hinna fixa lite med iPoden inför kryssningen sen på kvällen.

På torsdag ska jag till Jonas kl 10.00. Ska bli såå skönt!!
Efter det ska jag in till stan och träffa Sara, tänkte följa med henne hem en snabbis för att se hur dom gjort om i huset. Vi ska byta lite julklappar och annat skoj, jag måste köpa en klänning till nyår!

På fredag då... Den viktigaste dagen av dom alla. Då ska jag på kryssning till Tallin!! Ska bli så kul!! Jag och Christine ska äga båten! Men vi kanske borde ta det lite lungt me tanke på att mina föräldrar också ska me...
 Det ska bli riktigt kul iallafall =)

Vi kommer hem från kryssningen på söndag eftermiddag/kväll. På Måndag är det ju Julafton. Jag jobbar till 13 Julafton och Juldagen, så jag får lite extra pengar. På Juldagen ska jag, Erica och Christine ut på Rickards! Juldagsfesten får man inte missa! Ska bli riktigt kul, massor av folk! Vet redan nu att vissa människor kommer vara där... Haha!

Sen jobbar jag helgen där efter jul. Och sen är det Nyår! Då ska det bli fest!! Måste bara köpa en fin klänning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0