Ge mig!!

Jag ska vara helt ärlig nu! Jag har kollat runt lite på olika lägenheter i stockholmsområdet. Lite i Järfälla mest, men idag fick jag för mig att kolla lite mer centralt...
Resultatet?!

Jag har hittat min drömlägenhet!!!


Den var så fiin!!!

Jag vill ha!!!



En 1:a på 34kvm (1kvm mindre än jag har nu) ett stenkast från Odenplan, 4:e vångingen, stor balkong i väst, sovloft och så jävla snygg!!!
Utgångspris 1 475 000 kr... Ja jag vet, mycket pengar. Men då kan jag även tillägga att avgiften på lägenheten endast är 850 kr/månad och då ingår värme och vatten.


Jag lovar er! Den är så fin!! Så snyggt badrum och köket! Det finns inte ord till vad jag känner just nu!!



Jag vill verkligen ha en egen lägenhet! Och då menar jag verkligen EGEN! En där jag får göra vad jag vill i, måla hur jag vill, kakla om och få precis som jag vill ha det! Skulle vara så underbart!! Fixa iordning köket riktigt snyggt...
Ge mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0