God Jul!!

God Jul på er alla!! Min Julafton har vairt lite sådär... Har väl varit mer eller mindre som en helt vanlig dag, har dock ätit massor med mat. Samma mat hela dagen dessutom... Fick väl inga jätte julklappar idag, fick ju kryssningen av mina föräldrar så det var ju den "stora" julklappen. Fick en juslyckta på jobbet och en chokladask av Lisa, Romerska bågar, så gott så. Fick även choklad när jag var hos Ari & Tuija, det är bra när man ska börja banta. Så jag funderar allvarligt på att strunta i det tills jag ätit upp all min choklad. Haha!!

Ne nu ska jag börja göra mig klar för sängen, ska upp tidigt imorgon igen.


Här är några bilder från kryssningen. :) 
       

        

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0