Juldagsfesten

Igår var det då dags för den traditionella Juldagsfesten på Rickards!

Först träffades jag, Erica, Christine och en tjej som heter Sara här hemma hos mig. Sen åkte vi vidare till en tjej som heter Johanna där även några andra satt. Vi satt och förfesta lite och hade allmänt trevligt. Sen gick vi då till Rilles.

Till en början var det lite sådär... var inte så roligt. Men det blev bara bättre med tiden =)
Christine hittade ett ragg... *asg*

Orkar inte riktigt berätt alla roliga små händelser. Ni som jag vill ska veta, ni får veta det på annat sätt. Natten slutade iallafall riktigt bra! Så nu hoppas jag nästan lite på Nyår, men jag vågar ändå inte rikigt hoppas.

God Fortsättning på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0