Läggdags

Känns som om det är dax att gå och lägga sig nu. Är så trött!! Har bara sovit runt 3-4 timmar/natt nu i helgen, och natten till fredag sov jag inte heller så bra...

Imorgon är det Julafton. Då ska man jobba och slita. Har då sån tur att jag slutar redan kl13.00! Så skönt så. Sen bär det av till Farmor och Farfar för en snabb bastu. Jag gjorde ju en miss idag, duschade lite längre än vad jag brukar göra. Så nu har halva min skorpa på tatueringen lossnat... Kanske inte så bra, blir nog bara en sanbb bastu med andra ord.


Borde ha lagt mig för en timme sen, men jag slog in alla julklapparna...


God natt!!


Kommentarer
Postat av: lisa

Ni finnar är bra underliga, koka sig själv i en bastu

2007-12-24 @ 23:09:19
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0