Lite små stressigt?

Idag kl 13 så kulle jag vara på jobbet för AP-Möte (ArbetsPlats). Jag ändrade min tvätt tid till morgon, fixade iordning mig i god tid och allt, enda var  att jag behövde klä på mig.


Men helt plötsligt när jag sitter vid datorn så ser jag att klockan är 12.55!! PANIK!!! Där satt jag i pyamas och ska vara på jobbet om 5 min.

Så jag fick kasta på mig lite kläder och nästan springa hela vägen till jobbet. Eller springa är väl att ta i, men jag fick gå jävligt fort.


Tycker inte om att ha så stressigt, speciellt inte på min lediga dag. Måste börja kolla på klockan lite oftare. Vill kunna gå i god tid genom centrum, kolla in snabbt i någon butik eller prata en minut eller två med någon man känner...


Måste bli bättre över huvud taget på att planera min tid innan jobbet eller vad jag nu ska göra.


Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en fortsatt fin onsdag! =)Hälsningar BabbelDrottning!

2007-12-05 @ 16:01:52
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0