Lite trött

Jag är lite trött idag känner jag... Mörbultad i hela kroppen! Ont lite överallt. Ibland undrar jag vad jag gör... Nu vet jag dock en av anledningarna till värken. Sen så festade jag ju både i fredags och lördags. Det kan ju ha att göra med att det känns som det gör idag...

Jag  somnade väl runt 6 tiden kanske? Och blev typ väckt vid 11. SÅ då var det bara att gå upp och se glad ut. Hehe... Sminket kvar och håret åt alla håll och kanter. Så snygg så.


Hade dödat för att kunnat sova en timme eller två på eftermiddagen idag... Men det känndes som om det var en bättre ide att hålla sig vaken tills ikväll. Så att jag kommer i säng i någorlunda tid. Ska upp tidigt imorgon. Jag och Lisa ska in till stan och shoppa på mellandagsrean. Kommer säkert vara massor av folk där. Vi är ju inte direkt ensama om att vilja shoppa... Haha!


Ne nu ska jag återgå till soffan.


Kom bara på en härlig sak som en person sa igår. "Jag känner mig naken utan kalsongerna, men tjejer ska vara utan underkläder"
Personen i fråga sa inte exakt dessa ord i rad, men det var sammanfattningen av en mycket längre förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0