Lördagskvällen

Nu har jag precis kollat på Romeo & Julia, till det så åt jag resterna av gårdagens Tacos. Inte lika gott dagen efter... men det duger =). Romeo & Julia är en så bra film. Lite häftigt att dom gjorde den på rim, Leo med bar överkropp och så rimmar han. Inte helt fel, han såg ju fortfarande bra ut i den filmen...

Har varit en sväng i centrum och fikat med M idag. Var julmarknad där. Ska tillbaka till julmarknaden imorgon, ska köpa strumpor åt mig och mamma. 12 par för 100kr är helt okej pris, man kan aldrig ha för många par strumpor.

Nu väntar jag på att Linda ska ringa tillbaka till mig. Ska dit ikväll och roa mig. Ska bli trevligt. Borde kanske börja gör mig iordning lite? Känns som om jag borde bättra på sminket och sätta på mig andra kläder än dom jag hade på dagen. Det är ju lite fest ikväll. Och är det inte meningen att man ska klä sig fint på fest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0