Mer maskara än vanligt?

Kom precis att tänka på en sak Lisa sa idag på jobbet. Hon tyckte att jag sål lite annorlunda ut och att jag även gjorde det igår. Hon tyckte att jag såg lite mörkare ut runt ögonen, som om jag sminkar mig på ett annat sätt. Tror hon trodde att jag hade mer maskara än vad jag brukar ha.
Jag har mindre smink idag än vad jag brukar ha, hade bara minimalt med maskara. Sen så hade jag inge puder heller, jag brikar ha lite för att inte se så blek ut.
Är ju dessutom så trött då att jag har påsar under ögonen. Inte undra på att jag sår mörkare ut under ögonen. Haha!! 

Tror jag ska strunta i smink helt imorgon. Då kanske chefen tror på att det varit en jobbig helg...

Kommentarer
Postat av: kenneth

Påsar under ögonen, det har jag införskaffat mig. MEN.... jag är 62 bast... ( skratt )
kenneth

2007-12-17 @ 04:25:52
URL: http://www.teus.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0