Minnet är bra med kort

Ibland undrar jag om det är så att jag är på väg att bli dement! Mitt minne har verkligen blivit så dåligt. Eller vissa dagar åtminstone.

Idag efter jobbet hade jag tvättstuga, kom ihåg det och allt. Men när jag haft det sista i torkskåpet och tänkte ha det en timme där i... Då bestämde jag mig för att sortera min kort lite. Har köpt ett album jag ska sätta in dom i och så, måste även framkalla lite fler kort, som jag glömt bort att framkalla.

Helt plötsligt när jag sitter vid datorn och kollar upp ett datum så kommer jag på mig själv... Tvätten!!!
Jag höll på att glömma bort tvätten!! Som tur var så kom jag ju på det precis när min tid i tvättstugan tagit slut.

Måste komma ihåg att sätta larm på sånna saker... Jag hade lika gärna kunna ha suttit här och sorterat kort i flera timmar till utan en tanke på tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0