Något jag tycker om att göra

Idag var jag hos Jonas, riktigt underbart! Älskar verkligen att gå dit, tror jag går dit med ca 2-3 månaders mellanrum. Det är rätt lagom.
Senaste gångerna har det känts lite spännande att gå dit, kan inte riktitgt förklara hur. Personkemin mellan oss har varit riktigt bra, kanske för bra? Linda tycker jag är hemsk som tänker vissa tankar. Jag förstår henne.
Jonas föreslog till mig idag att jag ska sattsa på dom jag vill ha och skita i att dom kanske har ett förhållande. Han sa något med att "det går alltid att försöka sära på dom". Vet inte riktigt vad han menade med det... Vill inte fundera på vad han menade heller.

Känner egentligen att jag nog skulle behöva gå dit typ nästa vecka också, men det tänker jag inte göra. Får vänta ett litet tag till. Den som väntar på något gott...



Ne nu ska jag ta och planera min packning lite... Kan vara bra att ha lite klart tils imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0