Några bilder...

Tänkte att jag skulle visa er hur mycket bilder jag har att sortera och ha in i albumet... Gjorde så att man även ser hur jag gjorde med Thailands bilderna, tycker att det albumet blev rätt lyckat =)


                                               
                                                Fotoalbumen...



Nu när jag ändå lägger upp bilder så ska ni få se bilder på mina nya Orkidéer. Blev inte så bra bilder, men man ser färgerna och att det är massor med knoppar som bara blir större för varje dag som går! *glad*
Ni ser även en bild på min första Orkidée, den lever fortfarande men tyckte inte om att flytta två gånger på 3 månader. Så den har tyvärr tappat alla blommor och jag bara väntar på att den ska sätta far och växa igen. 

                                                    
                                      Dom två nya                                                 Den första av dom alla...

Har för tillfället 5 stycken, men jag tror tyvärr att hoppet är ute för två av dom. En av dom två var en jättefin vit och den andra gul/oreange, men tyvärr så ser det mörkt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0