Nära döden upplevelse!

Det fick jag uppleva idag!


Det var när Lisa och jag åkte i hennes bil från jobbet till ICA's stora parkering. Det var lite is och dimma på rutan... och Lisa såg inte ett dugg!!


Så först såg hon inte riktigt hur hon skulle svänga i rondellen... Sen så körde hon nästan på ett sidoskydd, efter det körde hon över på andra väghalvan. Sen så lyckades hon precis svänga rätt i nästa rondell. Men direkt efter den så var hon typ över på fel väghalva igen och jag sa åt henne att svänga på en gång.Då kom vi precis in på första delen av parkeringen... och hon lyckades ställa sig precis i en parkeringsruta.


Hon såg verkligen ingenting på sin sida av rutan, jag såg lite, så jag fick ju säga till när hon skulle svänga. Så hon ska nog tacka mig för att vi klarade oss hela den lilla biten. Ni som vet hur långt avstånd det är... det kändes som om det var mycket längre under färden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0