Nu är det helg =)

Vad ska jag göra i helgen då? Jo jag ska iallafall kolla på Idol finalen ikväll.
Så vi får se om Lisa kommer över ikväll eller inte, jag skickade nämligen hem henne från jobbet idag. Hon mådde lite dåligt. Jag har iallafall bestämt mig för att äta Tacos även om  hon inte kommer.
Så lite mysigt blir det ju ikväll. Själv eller med Lisa. Men jag tror inte jag kommer dricka en massa vin helt själv.... Kanske ska springa över till bolaget lite senare? Måste ju ha något tills imorgon också. Ska till Linda och Robin imorgon, Tomas ska tydligen komma dit och då ska dom festa lite. Men jag får se hur mycket jag tar med mig, köper nog bara två Bacardi Breezer skulle jag tro. Det är gott och så räcker det gott och väl för mig. Håller jag Linda lite sällskap med att inte dricka =)

Ska gå och kolla på innebandy imorgon på dagen. Kristian ska spela, tror jag. Första matchen jag ser honom spela sen han skadade sig. Och det var ju i Augusti, så det är ett tag sen nu.
Måste prata med mamma om att försöka få med henne till Kista på söndag, tråkigt att åka dit själv. Då måste jag även upp tid först och hämta bil och sen dit för att lämna. Det orkar jag inte riktigt med. Så hon får helt enkelt följa med.

Det var väl typ det jag har planerat i helgen? Känns som om jag missat något här nu... Men det kommer jag nog på i efterhand. Har allt uppsktrivet i almenackan, annars glömmer jag det. Brukar även ha mobilen på påminnelse om jag tex ska träffa någon kompis eller så.


Nu är jag iallafall riktigt trött och tänkte ta och sova lite middag... *asg*

Kommentarer
Postat av: kenneth Tillenius

IKVÄLL.... BLIR DET SPÄNNANDE i IDOL...
Marie mot Amanda !Jag, "tippar"... på Marie Picassio..som ny idolvinnare !!!
kenneth

2007-12-07 @ 15:06:40
URL: http://www.teus.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0