Nyår

Jag har jobbat hela helgen... Det har väl gått ganska bra, jobbt lite med Marie :) Vi har snackat lite skit och så. Alltid lika kul!
Så nu är jag ledig hela 2 helger!


Ikväll är det då Nyårsafton! Jag ska till Linda och Robin och fira. Vi ska äta massa god mat och så, vara lite finklädda. Ska bi kul. Så nu måste jag nästan springa till ICA och köpa glas, Linda hade inte så det räckte till alla hemma. Vi blir lite fler än först planerat, men alla kommer som tr är inte till middagen.
Det blir jag, Linda, Robin, Christine, Micke, Johan, Nina och Ante, sen så har vi då barnen Elina och Julia.
Så det ska bli kul =)


Nu har jag me andra ord lite bråttom, har ca 1½ timme på mig att springa till ICA, duscha, raka benen och fixa iordning mig...

Känns som om jag kommer ta med sminket till Linda...


Gott Nytt År!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

Det tog väl bara 1½ timme att gå på ica? jag va där ja med o det va packat med folk

2007-12-31 @ 21:12:40
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0