På väg att bli Sjuk?

Idag när jag vaknade i morse så hade jag jätteont i magen och mådde illa. Men jag gick till jobet iallafall, känndes inte som om jag skulle behöva spy eller så. Jag tänkte känna efter under dagen... Dagen gick och jag kännde mig lite bättre efter nån timme. Men jag vågade inte äta lunch eller så.
Marie mådde inte heller så bra. Så hon och jag gick runt och mådde illa och var alldeles flummiga. Haha!

Nu har jag fått sova lite, av 1½ som jag låg i soffan sov jag ungefär halva tiden. Men jag tror nog att jag skulle behöva sova lite till, är inte så pigg. Känner mig dock bättre nu än vad jag gjorde imorse.

Väntar på att mamma ska ringa, ska upp dit och färga hennes hår. Men dom får skjutsa ner mig på en gång, jag orkar inte vara kvar där halva kvällen...

Kommentarer
Postat av: kenneth

Vi är 4 st i djurens vänner nu, som är dåliga, så det går nått VIRUS, antagligen "

2007-12-12 @ 03:31:06
URL: http://www.teus.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0