Så kul!!

Idag fick jag dom sista av mina kort jag har framkallat!! Så kul så!!

Imorgon efter jobbet ska jag köpa antingen "hörn" för att sätta fast korten med i albumet eller så köper jag något annat att fästa med. Beror på vad jag hittar.
Så imorgon ska jag roa mig med att sätta in korten i ett album som jag köpte häromveckan. Skriva lite roliga komentarer till och så. En del av korten är riktigt härliga.

        


Kom precis på att jag missat att framkall vissa bilder från Finland och Kreta... Kanske ska beställa dom i mammas namn och få rabatten igen...

Kommentarer
Postat av: kenneth

Det var verkligen, vackra bilder !
kenneth

2007-12-11 @ 03:00:04
URL: http://www.teuas.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0