Skadad?

Igår kväll på jobbet så valde sig en dam att nästan sätta sig på golvet. Så roligt så. Hon var extremt envis och trött. Vi lyckades förhindra att hon ramlade. Men just nu ångrar jag nästan det.
Jag har fått så ont i ryggen! Har äntligen börjat träna upp ryggen ordentligt nu, men igår så var det något som gick åt skogen. De nedre ryggmusklerna (dom som jag lyckats träna upp lite) tog stryk. Känns att jag har ont när jag sitter och står i vissa ställningar.

Jag som har lyckats klara mig från skador och värk pga jobbet.

Förhoppningsvis är det bara en sträckning. Hoppas! Ska till Kiropraktorn och fixa till rygg och nacke nästa vecka. Så jag får se vad han säger då... Han blir nog inte glad på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0