Tantvarning

Jag och Lisa har kommit på att det är lite tantvarning på oss. Haha!!

Det är faktiskt sant! Härom dagen så kom vi på oss själva att ingående diskutera nordens kungligheter. Sen så beter vi oss ganska tantigt ibland på jobbet, jag har iallafall blivit kallad tant minst en gång. Vi två är dom som klagar mest på att vi är trötta och så... Men vi är ju trötta!

Vi kom på massor med anledningar till tantigheten idag... men jag har glömt bort dom nu.

Dåligt minne är väl också ett tecken? Haha!!

Kommentarer
Postat av: lisa

men jag har ju en diagnos på varför jag är trött

Sara tycker det är kärring att sova en stund på eftermiddan..

2007-12-06 @ 20:46:05
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0