...

Jag vill egentligen inte flytta härifrån. Men ändå så vill jag bort. Det jag absolut vet är att jag vill inte jobba kvar där jag är idag. Är så less på stället!
Jag vet verkligen inte vad jag ska gör med mitt liv... Ska jag flytta bort och vara där i tre år och sen kanske inte alls ha kvar mina kompisar här? Eller ska jag stanna kvar och inte trivas med mitt jobb men ha mina kompisar kvar?

Jag vill träffa någon, bli kär och bara må bra... Känns som en evighet sen jag verkligen mådde bra. Alltid är det något. Antingen så mår jag dåligt över att jag gått upp i vikt, har blivit dumpad, trivs inte på jobbet... ja det finns många saker jag skulle kunna räkna upp.

Om jag tänker på vad jag vill här i mitt liv. Jag vill ha ett jobb jag trivs med, ha en bra kille, barn och bo på något trevligt ställe. Men allt det känns så långt borta! Dom killar jag träffat hr verkligen inga sådana planer alls. Det är som om jag dras till sådana killar. Eller om dom är något att tänka sig så bor dom hur måna mil bort som hellst.

Kan inte något gå som jag vill för en gångs skull? Vad som hellst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0