Allergi eller..?

Jag börjar verkligen fundera på om jag har problem med min allergi eller om jag håller på att bli förkyld.
Jag har varit väldigt täppt i näsan dom senaste dagarna och nyst en hel del. Men jag är ju så otroligt trött just nu också. Visst man kan bli trött av min allergimedicin, men jag har ju ätit den i några vecko och det är först nu som jag blivit trött. Sover jättedåligt, inte konstigt att jag kanske håller på att bli sjuk. Imunförsvaret försämras ju när man är trött.
Ska "bara" jobba 6.45-13 imorgon, så jag får se hur jag mår efter det. Om jag ska orka ta mig upp och fixa min cykel eller om jag ska sova lite.
Nu ska jag iallafall ta och sova. Men jag är inte sovtrött just nu, det kommer bli en natt med lite sömn...

Kommentarer
Postat av: linda

Tog inte du prover på om du var allergisk?

2008-04-21 @ 10:11:03
URL: http://www.lindaha.blogg.se
Postat av: Katta

Jo jag tog prover, men jag vet inte om det e pga allergin eller en förkylning som jag mår som jag gör.

2008-04-21 @ 16:52:21
URL: http://kaattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0