Är du hon som är med i Andra Avenyn?

Igår när jag kom gick hem från jobbet så var jag så trött! Gick så långsamt jag bara kunde. När jag var vid tvättstugan ungefär så trampade jag på en sten och haltade till. Sekunderna efter så cyklade två tjejer förbi (på en och samma cykel) och frågade om jag ville ha skjuts. Nej tack sa jag och gick vidare. DÅ började hon som trampade sakta ner och så vände dom sig om och frågade om jag var hon som är med i Andra Avenyn? När jag sa att jag inte var hon så sa dom att jag var jävligt lik henne.
Jag vet inte jag... Vad tycker ni? Är jag lik Liv som skådespelaren heter?



image117
Nu har jag dock lite längre hår...

Kommentarer
Postat av: linda

haha nej inte ett dugg, förutom att ni har ljust hår båda två kanske :P

2008-04-24 @ 15:46:15
URL: http://www.lindaha.blogg.se
Postat av: Maria

nej ni är inte lika :P

2008-04-24 @ 18:46:32
Postat av: ida

jo kanske :)

2008-04-24 @ 19:56:47
URL: http://idagedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0