Bra start på dagen

Nu har jag varit vaken i ungefär en timme. Blev lite mer sovmorgon än jag tänkt mig. Kan bli så ibland, sängen är ju så varm och mysig på morgonen. Ibland vill jag aldrig gå upp ur sängen.

Men iallafall. Nu ska jag gå iväg till gymmet och träna lite. Var ett tag sen jag var där senast, ska börja träna där lite mer regelbundet nu. Får se hur morgondagen börjar, om jag går och tränar innan jobbet.

Min tanke var först att gå ut på en promenad. Men så kom jag att tänka på att det finns både gåband och styrketräning i gymmet. Kan ju vara bra att träna upp musklerna lite. Hoppas bara jag är ensam så att jag kan spela lite musik och ta löjligt låga vikter i maskinerna. Vill börja lågt och långsamt öka på. Vill ju inte få världens biffigaste armar.

Ne om jag ska bränna en skiva nu och sen gå iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0