Det kommande Coctail Partyt

Den 25e ska jag på Coctail Party hemma hos Sara, den här gången Sara T. Hon fyller också år!
Ska bli riktigt roligt, hennes systrar och några kompisar kommer vara där. Så vi blir nog ganska lagom med folk. Idag nu när jag pratade med henne i telefonen så var hon lite bekymrad över musiken. Hon är ju världens party männsika som älskar att dansa, men hon har tyvärr inte den dansmusiken hon vill ha.
Men då finns ju jag....
Jag råkar då ha den typen av musik hon vill ha och kan väldigt lätt skaffa lite till. Så jag ska skaffa musiken till CoctailPartyt. Blir väl en del Pop, Rock och R&B. Med andra ord det som spelas på radio, MTV och på krogen. Vi ska dansa hela natten!


image103

Sara och Jag på PartyHumör innan Rilles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0