En fin vårdag i Stockholm

Idag gjorde Linda, Elina och jag en liten impulsresa till Sthlm. Eller resa är väl egentligen att ta i, det är ju inte så långt. Men det var första gången Elina var i Stan på riktigt. Hon tyckte väl det var lite sådär, lite tråkigt att sitta i vagnen så länge. Hon fick även åka tåg för första gången. Vi tog faktiskt InterCity tåget in, det har blivit billigare än pendeln. Pendeltågen är ju svindyrt att åka med! 180kr kostar en remsa, och det behövs nästan en hel remsa fram och tillbaka. Med InterCity tåget fick vi betala mycket mindre än så kan jag ju säga...
Vi kollade runt lite i olika butiker, jag köpte fyra linnen och en kofta på H&M. Det behövde jag verkligen, Linda köpte lite smått och gott hon med. Vi satt även och åt glass i Kungsträdgården och Glassen var så otroligt god!! En riktigt fin och varm vårdag.

Ne nu får ni se lite bilder från våran dag i Sthlm.

        I väntan på tåget....

 Så här roligt hade Elina det på tåget.

        

Det bästa med hela dagen var nog att få äta glass i Kungsträdgården.

Kommentarer
Postat av: linda

Min dotter är den finaste ungen i världen *stolt*
Tack för en fin dag! det måste vi göra om!

2008-04-01 @ 21:37:10
URL: http://www.lindaha.blogg.se
Postat av: Sara

Snygg design! Önskar jag kunde få det riktigt snyggt på min blogg... men sånt fattar jag inte :)
Kan du inte försöka byta helg då? Så du kan komma hit och sen jobba med mig helgen efter? :D

2008-04-02 @ 09:14:12
URL: http://sarlaparla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0