Ett sammanträffande?

En sak som verkligen har fått mig att börja fundera... Det är att varje gång (tre) jag träffat någon kille som jag på något sätt skulle kunnat tänka mig träffa lite mer. Med andra ord när jag träffat någon som jag skulle kunna bli kär i, behöver inte ens var så. Kan bara vara så att jag kunnat tänka mig att dejta killen.
Då har mitt ex  av någon konstig anledning börjat höra av sig till mig.
Som nu när jag har träffat en kille som jag verkligen skulle kunna falla för. Tror ni inte han har börjat höra av sig massor?! Skrev sms och sa att han saknade mig och pratar massor med mig på msn. Känner han på sig att jag träffat någon jag faktiskt tycker om?   
Det är ju inte så att jag av någon annledning skulle nämna för honom att jag kanske har träffat någon. Skulle jag aldrig få för mig.

Ett väldigt konstigt sammanträffande är det iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0