Firat Sara T!

Igår så åkte jag då hem till Sara för att fira henne. Hon fyller så mycket som 23 på tisdag. Hon börjar bli lite gammal... Haha!
Nej då det är hon inte. Vi är ju i våra bästa år! Eller hur  Sara ;)

Det var en riktigt lyckad kväll, ganska lugnt men ändå party. Vi som firade henne var Sara (såklart), Emma, Frida, Sofia, Carina och jag. Sen hade vi då två servetörer dagen till ära, Henric och Christian. Riktigt nice att ha två killar som passade upp på oss. Henric hade gjort massa god mat och vi serverades alkohol helatiden. Det började med Lambrusco för mig och Sara, sen välkomst champagnen, och en massa annat. Helt omöjligt att komma ihåg vad vi fick i glasen varje gång. Det jag är helt säger på att vi drack var Cosmopolitan och Irisch Coffe.

Jag tänker inte skriva något om bilderna, dom talar för sig själv tycker jag...

        

        

        

           

        

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0