Jag vill ha!!!

Just nu är jag sugen på allt jag inte får äta! Chips, Glass, Ostbågar...
Jag är så sugen! Nästan hungrig.

Jag åt min första sallad för 1½ timme sen ungefär. En kycklingfile med sallad blev det. Imorgon ska jag äta tonfisksallad. På onsdag vet jag inte vad det blir.
Kanske ska nämna att jag ska börja äta sallad till mat. Försöka få bort några kilon innan sommaren är här. Men jag ska nog ta och tillägga att jag bland annat kommer att äta nudlar och annan vanlig mat när jag jobbar, eller en pastasallad. Måste få i mig lite kolhydrater under arbetstid.
Sen får jag även äta fullkornsbröd till frukost, dom dagarna jag äter frukost.

Ne nu ska jag fortsätta sortera kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0