Kryssningen, bilder och allt


Hur var då kryssningen? Jo den var bra. Men sen så finns det ju delar av den som var mindre rolig. Men det bra var så pass bra att i det hela vad det bra.
Lite tråkigt dock att mamma var med. Kan inte riktigt släppa loss helt när hon är med, var hela tiden orolig att hon skulle se mig osv.
Vi år världens godaste fisk och skaldjursgryta i kräftsås! Så gott!! Man blev så mätt av den. Men det var väl det enda i matväg som jag åt som var gjott.

A-C erkännde att hon träffat en kille som hn typ gillar, men vart hon tog vägen under en stor del av kvällen vet vi dock inte. Hon sa att hon somnat i någons hytt? Men om det stämmer vet vi ju inte. Lite misstänksamt det där.
M blev full, inte helt oväntat. Hon höll på att prata med en Hassan en stor del av kvällen. Jag och A försökte få bort M från honom. Efter mycket om och men så lyckades vi. Då var M i hytten och vi förklarade hur det var och att hon vill inte träffa honom någe mer. Då började den där Hassan hoppa på A av någon konstig anledning. Men han försvann iallafall.
Mamma blev också full. Hon tyckte att A ska flytta til Bålsta. Mamma o M hade druckit en massa shots tydligen. Vette sjutton vad dom höll på med under kvällen.

Ja då, vad gjorde jag under kvällen? Jag träffade A, jättemysig kille från Alingsås. Mer än så vill ajg inte berätta. Men vi gjorde inget barnförbjudet. Vi ska väl hålla kontakten. A och hans kompisar tyckte att jag skulle följa med på en kryssning till, men det orkade jag inte med.

Det var väl allt... Mer eller mindre iallafall. Var riktigt trött igår...



           

            

           



Det här var då kryssningen i bilder. Självklart finns det fler, men dom får ni inte se. Var meningen att jag skulle få bilder från A's kompis, men han har slarvat bort kameran. Lite tråkigt.

Vi hade då en komentar som vi sa hela resan, men jag kommer verkligen inte ihåg vad den var. Hur roligt som hellst! Men men... Minnet är bra med kort ibland.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för kille??

Vad marie såg annorlunda ut då!

2008-04-06 @ 14:36:29
Postat av: Katta

Marie har ju inga glasögon, därför kanske...

Killen är A...

2008-04-06 @ 14:41:55
URL: http://kaattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0