Lite fest kanske?

Jag har funderat lite på en sak i några dagar. ..
Jag funderar på att ha en liten fest när jag fyller år! Tyvärr så fyller jag då år på en onsdag och inte nog med det så jobbar jag kväll den dagen. Helgen som kommer efter jobbar jag hela helgen. Så det får bli fest helgen innan jag fyller år. Vilket kommer bli under fel månad... Men men... vad gör man inte för att få ha lite roligt?
Sitter nu och funderar lite på vilka jag ska bjuda... Några är ju självklara, men då blir vi inte så många. Så vilka mer ska jag bjuda?

På tal om fest så har jag så stora problem över vad jag ska ha på mig på midsommar! Vill ju ha något fin på mig, men samtidigt får det ju inte vara för fint. Måste kunna tvätta den i vanlig maskin och den ska tåla att jag ändå använder den.
Har hittat en klänning på ellos (?) som är jättefin... Men jag vet inte om den är för fin. SKa ta och lägga upp bild på den och en annan klänning nån dag. Orkar inte nu.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-04-17 @ 23:11:48
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: linda

jo upp med bild nu så jag får se hur den ser ut

2008-04-18 @ 09:02:00
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0