Livsviktigt beslut

Imorgon är sista dagen för att söka in till HT 2008. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för i vilken ordning jag ska söka. På ett sätt vill jag plugga här. Kunna bo kvar här och fortfarande kunna träffa alla jag känner.
Men samtidigt så skulle det vara så skönt att bara få komma bort. Flytta till Skövde, Varberg eller kankse Trollhättan? Norrut ska jag iallafall inte.

Innan dagen är slut måste jag ha bestämt mig...

Sen så finns det utbildningar som jag vet att jag skulle komma in på som lockar mig lite. Men problemet då är... Ska jag välja Uppsala eller Göteborg? Jag kommer in i båda... SÅ frågan är om jag ska ha med den utbildningen på ansökan eller inte. Jag kan ju alltid börja läsa till det, ifall att jag inte kommer in till SSK. För att till våren söka till SSK igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

KARLSTAD!!!! tänk att det ska va så svårt =P

2008-04-14 @ 11:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0