Mår faktiskt bra idag.

Igår var jag då hemma hos Sara på fest. Det var roligt, inte allt för mycket folk  och bra stämmning. Hon har en del trevliga kompisar och syskon den där Sara.
Måste dock säga att jag blev lite förvånad över vem det var som skulle skjutsa hem oss... Hade jag inte trött om honom. Haha! Färden hem var en Nära döden upplevelse, jag trodde på allvar att vi skulle få vattenplaning och dö.

Jag drack lite lagom mycket, så jag känner mig inte alls bakis idag. Vilket är bra. Men det negativa med det är ju att då har man ingen ursäkt till att gåoch köpa en pizza och annat onyttingt.

Ne om jag kanske ska gå och köpa lite kaffe? Mitt tog slut häromdagen. Vill inte få huvudvärk pga kaffebrist..

Kommentarer
Postat av: linda

hehe ja dina nattsms var ju lite roliga :D

2008-04-13 @ 15:30:03
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0