Måste snart bestämma mig...

Jag måste inom några dagar ha bestämt mig för vart jag vill plugga. Jag trodde jag var helt säker på vilka orter jag skulle sök till och i vilken ordning....
Men nu är jag inte lika säker. Nu har ytterligare tre-fyra orter blivit intressanta. Tror jag?
Det enda jag vet med säkerhet är att jag inte vill uppåt i landet. Ska jag flytta någonstans så blir det söderut.

Det andra jag vet med säkerhet är vilken ort jag ska ta i första hand, och det är Västerås. Sen kommer den en lista på vilka jag ska söka till men vet inte i bilken ordning.
Jönköping, Karlstad, Skövde, Varberg, Högskolan Väst, Halmstad och Borås. Detta är då min lista, men i vilken ordning jag ska söka vet jag inte.

Jag vill ju komma bort från Bålsta och allt här. Men ändå inte. Jag skulle sakna en del personer så otroligt mycket! Men när jag tänker på att det skulle vara så bra att få komma bort och allt. Vi är ju ändå i Sverige. Kollade priset på tågbiljetter, och man kan komma tur och retur för ca 600 kr till dom flesta orterna. Så jag kommer åka hem ett antal gånger under året. Sen så finns ju telefon och internet.

Det enda som återstår är att söka in och hoppas på att komma in någonstans....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Karlstad säger jag ju!!!!!!! Tänk då behöver du inte känna dig helt ensam... jag finns ju ;)

2008-04-07 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0