Något jag tänkt på...

Jag brukar ibland kolla runt lite på Familjeliv. Ibland inloggad, ibland inte. Det jag kan bli lite förvånad över är att så många unga redan har två barn eller har ett och väntar det andra. Då menar jag inte unga som i 25. Utan sådana som är yngre än mig.

Förstår inte hur vissa har hunnit med. Är du 20 år så har du ju knappt gått ut skolan, dom flesta har inte två barn då. Visst jag vill vara en ung mamma och så. Men ändå så känns det som om vissa skaffar flera barn lite väl tidigt. Dom hinner inte med att vara ung och vara ute och festa.
Tänk vilket tråkigt liv jag hade haft om jag inte haft mina sommrar på Gotland eller resorna till medelhavet. Inte tala om alla utekvällar på krogen.

Men alla gör vi ju olika val här i livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0