Party på lördag :)

Fick precis ett samtal från Sara S. Hon fyller år på söndag så hon ska ha fest på lördag. Hon var så söt så hon bjöd mig på den. Men tyvärr så jobbar jag ju i helgen.
Men nu är det ju så att jag har bytt med en, så jag jobbar bara fredag kväll och lördag dag. Men då uppstog ett annat problem. Hur i hela friden ska jag komma hem från Uppsala mitt i natten?!

Men då är det ju så här att Sara är så söt. Hon har lyckats fixa skjuts till mig. Hennes kompis skulle få skjuts av sin kille hem och det fanns plats för mig i bilen. Så snällt av Sara att lyckas få med mig i bilen.

Så jag ska på fest i Uppsala på lördag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ska bli så himla kul att få hit dig! Inte nog med det, jag får jobba med dig nästa lördag! =)

2008-04-11 @ 19:14:55
URL: http://sarlaparla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0