Pinsamt värre

Jag fick för kanske två veckor sen hem en lapp om att dom ska komma hit och kolla ventilationen. Det gör mig jätteglad då min ventilation är lite som den är. Jag hade då för mig att den dagen var på torsdag 24/4. Men det visade sig att det var idag!!
Vet ni hur pinsamt det är att veta att någon har gått här i min lägenhet när den ser ut som den gör (gjorde)!! Det var sallad kvar på diskbänken då jag inte han städa till köker imorse, mina smutsiga underkläder på golvet, en uppäten färdigrätt på bordet och massa rena kläder liggandes överallt. Plus att det inte var så städat.
Jag trodde ju att jag skulle ha två dagar till på mig innan dom skulle komma. Hoppas det var någon gammal gubbe som inte bryr sig. Tänk vad hemskt om det var en ung kille som såg mina kort och vet vem jag är.
Jag trodde verkligen att det var på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0