Sjuk igen...

Måste nog erkänna att jag är sjuk igen. Jag ville in i det sista skylla på allergi, men det är inte bara allergin som spökar. Är helt slut efter att ha jobbat 5 timmar idag, så jag sa att jag blir hemma imorgon. Dels så är det en längre dag, men vi skulle även vara mindre med personal. VIlket betyder att det är mer att göra då och jag klarar inte av det. Hade det tufft nog idag, kände även några extra slag idag. Inte så bra...

Får se om jag kanske ska ringa till Thorax och kolla när jag ska dit nästa gång. Måste kolla upp hjärtat, har ju haft så lågt blodtryck.

Ne nu ska jag ta en kopp te och ta två alvedon, måste bli frisk tills på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0