Ska bli så gott!

Ikväll hade jag först tänkt äta en sallad med strimlad kalkon i. Åt en pastasallad med räkor till lunch, så jag tyckte att kalkon skulle bli bra till kvällen. Men så var jag då hos mina föräldrar. Dom började prata om att dom ska äta kycklingvingar. Då kom ju jag direkt att tänka på att jag har HotWings sås hemma...

Så Gott!!

Pappa erbjöd sig att sjkutsa hem mig då han skulle åka och köpa kycklingvingar. Självklart vill jag ju också ha kycklingvingar, jag har dessutom turen att få äta med såsen. Men jag hade inga pengar på mig då jag först även tänkt gå hem. Då har jag ju inge behov av plånboken. Men mamma är ju så snäll så hon gav mig pengar för kycklingvingarna.
Nu väntar jag bara på att dom ska bli klara där i ugnen. Ska nog ta och hacka lite sallad nu.

Har jag skrivit lite virrigt är det pga att jag är så trött i huvudet, känner mig nästan febrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0