Underbara sol!

Idag är det verkligen vår ute! Solen skiner och min termometer visar just nu på 21.2 grader varmt. Har precis suttit på min uteplats och solat. Det är säkert 25 grader där, tack och lov att jag har en uteplats med lä. Kunde sitta i endast ett linne på mig.
Så nu har jag fått lite fräknar på kinderna och bröstet. Får ju fräknar så fort jag får sol på mig. Kanske inte alltid så roligt, men då vet jag iallafall att sommaren är på väg.

Innan jag satt i solen på min uteplats så följde jag med Linda och Elina till lekparken. Elina var så söt när hon satt i gungan. Scamp fick något ryck där och sprang runt som en galning. Knäpp hund det där.

Det enda som kommer förstöra den här dagen är att jag ska jobba... Kommer dessutom inte få jobba med några roliga människor.


image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0