Vila för mig... typ

Jag är redan trött på att vara sjuk! Och jag är då inte så sjuk. Som jag känner just nu så skulle jag kunna jobba imorgon, men nu ska jag ju inte jobba. M har satt in en vikarie och jag känner att det är bäst för mig att vila imorgon. Har ju haft lite feber, ja eller precis på gränsen för mig då jag är väldigt lågtempad. Andra skulle inte se det som feber. För mig och att ha feber, även om det bara är lite, så är det bästa för mig att vila.
Ska jag vara helt ärlig så kommer jag ju inte vila helt imorgon. Jag ska ju till Barkarby/Veddesta och köpa min kamera och sen så ska jag till Kista med Linda. Men det viktiga är att jag kommer inte ansträna mig fysiskt och så kommer jag få sova ut.
Mamma ligger hemma hon också och är riktigt sjuk. Hon har haft feber i fyra dagar nu och hennes hosta blir bara värre. Så hon ska ringa vårdcentralen imorgon bitti, så vi får se om jag kankse måste skjutsa ner henne dit. Om det inte är så att hon måste åka in och röntga lungorna, jag skulle inte bli så förvånad om hon har lunginflamation. Men det är inget jag vet, så tro nu inte det. Hon måste iallafall träffa en läkare.
Hoppas bara inte jag fått samma skit som hon har, då jag nu också har börjat hosta.


Nej men om jag kanske ska ta och ta två Alvedon och krypa ner i sängen. Är så mysigt att somna till TV:n när man ligger nerbäddad och inte är helt hundra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0