Äntligen Helg!

Nu äntligen är det helg!

Ska bli så skönt att vara ledig i fyra hela dagar. Eller egentligen är jag inte ledig i fyra dagar då jag ska jobba extra på söndag mellan 16-21. Det är lite kris med personal i helgen och det behövdes en med insulindeligering till kvällen. Så M nästan bad på sina bara knän. I det läget kan jag inte säga nej. Behöver dessutom varenda litet öre jag kan få.

Hade egentligen tänkt åka till Sara idag, men eftersom jag inte mår så bra så har vi ändrat dag till Måndag. Lite tråkig, men jag vill inte riskera att något.

Nu ska jag ta och göra klat min lyxiga middag, en pastarätt man värmer på spisen och sen ska jag kolla på en film tänkte jag. Ska bara ta det lungt ikväll så jag orkar äta kräftor imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0