En jobbig dag...

Först så har jag ju jobbat min sista dag. Lite tråkigt. Hade lite tårar i ögonen några gånger måste jag erkänna.
Det var iallafall kaos på jobbet idag. Vi har ju två nya och en av dom tar en sån tid. Helt otroligt hur mycket tid den människan tar på sig. Så det blev en jobbig sista dag för mig.

Sen efter jobbet så åkte jag hem till Eskil och hämtade bordet och stolarna. Så nu är jag ägare av ett jättefint barbord och 6 st stolar. Inte helt fel.
Efter det var jag upp till Skörby med bordet, sen hem. Kristina och hans tjej Hanna (tror jag den här heter) kom och kollade på röran i min lägenhet. Det var verkigen otroligt stökigt när dom kom. Hon himlade på ögonen och såg nästan äcklad ut. Men vad fan, jag håller på att flytta samtidigt som jag packar en väska för en vecka. Det kan inte se städat ut då.
Sen efter att ha skjutsat upp dom till skörby så har jag mer eller mindre hållt på att packa och varit i tvättstugan. Har inte hunnit med så mycket mer än så idag.
Eller jag har faktiskt tagit någon paus och suttit här vid datorn. Annars hade jag inte orkat.

Så nu sitter jag här och njuter av en cider. Ska alldeles snart lägga mig för natten.

Kommentarer
Postat av: sara

Du har nog gjort din bror till tjej i det här inlägget (tihi, var lite skoj faktiskt)

2008-08-23 @ 13:47:07
Postat av: Katta

Min bror? Hur då menar du?

2008-08-23 @ 14:35:32
Postat av: Lisa

kristina och hans tjej??? eh jag fattar inget. vad det eskils tjej??

2008-08-24 @ 06:22:47
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Katta

Ni som känner mig vet ju för fan att min bror heter Kristian! Det måste ni väl fatta?!

Jag förstår sådana skrivfel när ni skriver, varför är det så roligt att påpeka när jag har skrivit fel på ett ord? Jag påpekar inte alla era skrivfel.

2008-08-24 @ 11:06:56
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0