Framme i Skövde

Tågresan var väl sådär... Det var nån asiatisk kille som satt på min plats, och jag orkade inte hålla på att förklara för honom på engelska att det var min plats. Så jag satt mitemot istället. Innan dess så funkade då inte hissen på stationen, så jag fick släpa upp min väska för trappan.
Sen så väl på tåget upptäckte jag att min iPod inte var laddad och att det inte fanns något eluttag i den vagnen.

Men men...

Nu är jag i Skövde. Det är en mysig stad. Området jag ska bo i är väl sådär... Några av er har ju fått ett mejl av mig.

Så jag får se hur det blir i fortsättningen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna ihop dina egna biobiljetter eller presentkort till tex H&M

Gå då in på länken här nedanför och registrera dig.

Det är helt gratis och du får 50 poäng redan vid registreringen!

Vi ses där :D



www.gratisbio.se/rss.php?UserID=67822

2008-08-24 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0