Fy vad jobbigt det var

Jag fick precis världens ångest!!

Idag fick jag ju veta när jag får lägenheten osv... Men idag hittade jag även en ledig studentlägenhet. Jag fick världens panik när jag såg att den var ledig, jag kunde ha bokat den. Var tvungen att ringa ett samtal och få prata med någon om det. Men under tiden som jag pratade med den här personen så försvann lägenheten. Nästan liteka bra, då den fanns ledig from 1/9 om man ville.

Efter att ha pratat med min vän så inser jag att jag vill bo vid skolan, i en studentlägenhet. Visst jag kommer bo i en lite mindre lägenhet, men det är bara 10 månader hyra och precis vid skolan!!

Så nästa studentlägenhet jag ser som är 30 kvm+ bokar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0