Fy vilken huvudvärk!

Jag har en sån fruktansvärd huvdvärk!! Den är riktigt sprängande, mest ner mot nacken.
Fy vad jag inte tycker om att ha ont i huvudet. Påminner lite om den värken i nacken som jag kan ha när jag har feber. Kan inte ha feber min sista arbetsdag, så jag hoppas verkligen inte att det är så.

Idag fick M på natten veta att jag ska sluta imorgon. Ni skulle ha set hans min. Svårt att avgöra om det var chock eller ledsen.. Han har ju sådana valpögon.
Har ju dessutom glömt bort att berätta vad jag fick av mina arbetskompisar. Jag fick en ros. En ros!? Vem fan ger en människa som ska flytta en ros? En ros måste man ju ha i vatten, hur går det ihop? Sen så tycker jag även det är dåligt av dom att inte ge en avskedsgåva. Men men... en del är ju som dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0