Har så ont!

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen!! 
Jag har försökt ignorera det lite dom senaste 2-3 veckorna. Men efter idag tror jag inte jag kan göra det längre. Gör så pass ont att jag inte vet hur jag ska kunna jobba i helgen. Låter väl bra att vara sjuk den sista veckan på jobbet?
Ska iallafall jobba imorgon och så får jag se hur det går. Har jag alldeles för ont efter morgondagen så får jag se hur jag gör i helgen.

Jag behöver verkligen gå till kiropraktorn och rätta till ryggen och sen även vila den. Men då ska jag ju inte jobba efteråt, men hur det ska gå ihop vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Lisa

gå och flörta med kiropraktorn... ta din sista chans innan du flyttar =P

2008-08-14 @ 18:03:53
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0