Inte min kväll

Jag är verkligen inte pigg nog att packa ikväll.

Jag vek upp en kartong, tejpade undersidan och fyllde den med böcker och lite smått. Sen så när jag ska flytta den, då den stog mitt i rummet, då har jag ju haft kartongen upp och ner! Så handtagen är väldigt långt ner på kartongen. Jag missade helt att ha den åt rätt håll. Så imorgon ska jag ta och flytta över böckerna till en annan kartong, som dessutom tål mer vikt. Jag får ha något som inte väger allt för mycket i kartongen utan handtag. Tror nästan att jag måste ta mig till IKEA typ imorgon eller fredag. Köpa några kartonger till och sen titta en gång till på soffan.
Velar lite angående soffan då jag vill ha en studentlägenhet så småningom, och dom är ju mindre. Alternativet är ju att jag köper soffan jag har tänkt mig och så får jag ha en stor soffa i min lite mindre lägenhet sen. Inte mer med det och jag tänker ju inte ens söka en lägenhet som är under 30 kvm, helst inte under 35.

Nej nu ska jag ta och sova lite, har en lång dag framför mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0